مسلمان شد

سازنده فیلم توهین به پیامبر مسلمان شد

من درباره این مکان مطالعات زیادی کرده ام اما اکنون که اینجا ایستاده ام، یکی از زیباترین و بی نظیرترین لحظات زندگی ام را سپری می کنم.

به گزارش شیعه آنلاین، "آرنود فاندور" عضو حزب راست گرای آزادی در هلند که چند سال پیش علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فیلم ساخته بود، به دین مبین اسلام گروید.

هیچگاه به ذهن او خطور نمی کرد که روزی از فیلمی که ساخته و اقدام توهین آمیزش پشیمان شده و مسلمان شود.

او پس از مسلمان شدن، دو روز پیش برای به جا آوردن عمره، به عربستان سعودی سفر کرد و در کنار قبر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در حالی که به شدت اشک می ریخت، نماز خواند.

"آرنود فاندور" در این باره گفت: بنده عضو یکی از افراطی ترین احزاب هلند بودم. بعد از اینکه در ساخت آن فیلم توهین آمیز شرکت کردم و واکنش مسلمانان سراسر جهان را دیدم، پرسش های زیادی درباره دین اسلامی برایم پیش آمد از همین رو شروع کردم به مطالعه درباره این دین و در نهایت از اقدام خودم پشیمان شدم و اسلام را پذیرفتم.

وی هنگامی که برای زیارت به کوه احد رفته بود، گفت: من درباره این مکان مطالعات زیادی کرده ام اما اکنون که اینجا ایستاده ام، یکی از زیباترین و بی نظیرترین لحظات زندگی ام را سپری می کنم.

گفتنی است، "آرنود فاندور" در این سفر اماکن دیگر دینی را نیز زیارت کرده و با بسیاری از شخصیت های فرهنگی این کشور دیدار و گفتگوهایی انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 197682
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1